sobota, 21 lutego 2015

Cirilla Fiona Ellen Riannon

Cirilla,
czyli stylizacja rodem ze świata wiedźmina, którą zapowiadałam od jakiegoś czasu.
Po kilku godzinach pracy i dopieszczania zdjęć nareszcie - jest!

Ale najpierw, może wtajemniczę Was kim w ogóle jest Ciri, znajomość sagi wiedźmińskiej nie jest przecież obowiązkiem.


Zireael, "Dziecko Starszej Krwi", potomkini elfów. Wiedźminka, czarodziejka i dziedziczka tronu Cintry. Przybrana córka wiedźmina Geralta i czarodziejki Yennefer. 
Jej znakiem rozpoznawczym są szmaragdowozielone oczy, popielate (a nie białe, jak w grze!) włosy i paskudna blizna na lewym policzku, zadana orionem przez Stefana Skellena. 
Odważna, sprytna, "charakterna", niesamowicie sprawna fizycznie i wyćwiczona w walce bronią białą.
Miecz, Jaskółkę, nosi na plecach, jak wiedźmini. Jeździ na czarnej klaczy zwanej Kelpie.

W grze wygląda tak jak wyżej i tak jak tu:


Robiąc stylizację sugerowałam się właśnie wizerunkiem z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Jak wyglądałam przed?
O tak:



A jak po stylizowaniu i przeróbce graficznej? :)



Właśnie tak :)

Najważniejsze tutaj od strony makijażowej było z pozoru niedbałe smoky-eyes, ciemne brwi, odpowiednio wykonturowana twarz, a także trzy blizny: duża i długa na lewym policzku; świeża, mała, centralnie umiejscowiona blizna na prawym policzku - takie jakby zadrapanie; rozbita w prawym kąciku dolna warga. Tuż obok rozbicia widzimy nieco jaśniejsze miejsce - prawdopodobnie pamiątka po poprzednim rozbiciu wargi. 
Usta naturalne. Na nosie lekkie piegi.
Fryzura: grzywka opadająca na lewą stronę twarzy, niski kok w stylu messy i luźne pasma włosów po obydwu stronach twarzy.
Strój jaki jest każdy widzi, wybrałam najbardziej zbliżony do stroju Ciri z gry, nie bawiłam się w kupno stroju cosplayowego, lub (o zgrozo!) w szycie takowego.

Mam nadzieję, ze stylizacja przypadnie Wam do gustu, kosztowała mnie dużo pracy, ale za to jestem z efektów bardzo zadowolona :)
Cóz, kolejna postać z sagi do "odfajkowania", hihi.

Następna będzie jedna z czarodziejek, ale to za jakiś czas :)


Trzymajcie się ciepło kochani.
Lajkujcie, komentujcie, subskrybujcie, przeglądajcie. <3

"Do zaś" :)

/Rose.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania - komentować może każdy! :)