środa, 29 lipca 2015

Hermiona Granger

Dziś zapraszam Was do obejrzenia nowej stylizacji - tym razem nowość: coś dla miłośników "Harrego Pottera"!


Zapraszam dalej! :)



Ostatnio w telewizji wyświetlane są kolejne części ekranizacji sagi "Harry Potter". Jako, że seria ta jest bardzo znana i lubiana, postanowiłam stworzyć stylizację na moją ulubioną postać z tejże serii.

Jest nią
Hermiona Granger.


Jedna z najinteligentniejszych czarownic, jakie wyszły ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
Przyjaciółka sławnego Harrego Pottera.
Wielka miłośniczka książek oraz słowa pisanego, wybitnie utalentowana dziewczyna.

Będąc dzieckiem byłam ogromną fanką "Harrego" i to właśnie Hermiona była moją ulubioną postacią. Uwielbiałam wcielać się w jej rolę podczas zabaw z równieśnikami.

Wcieliłam się w tę rolę i teraz, po wielu latach.
Oceńcie rezultaty :)


Rozpuszczone włosy w lekkim nieładzie, lekki i naturalny makijaż, ciemne brwi, strój galowy, obowiązkowa stara książka pod pachą, brązowe oczy, delikatny uśmiech - cechy charakterystyczne Hermiony jaką pamiętam i jaką uwielbiałam.

Korzystając z okazji przedstawię Wam nowego członka mej rodzinki, a mianowicie


Piudiego.

Bo każda prawdziwa wiedźma obowiązkowo powinna mieć czarnego kota... :)
Tyle na dziś!

Pozdrawiamy kochani oraz zapraszamy do obserwowania i komentowania!


/Rose i Piudi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania - komentować może każdy! :)