niedziela, 17 stycznia 2016

Stylizacyjne podsumowanie roku 2015

Dzisiaj mam dla Was drugą część corocznego podsumowania.
Zapraszam na podsumowanie wszystkich moich stylizacji (bajkowych i nie tylko), jakie ukazały się w roku 2015 na tym blogu.


Zapraszam!



Tradycyjnie, zaczniemy od stylizacji najstarszych:

1. Comix girl
 LINK



2. Mała dziewczynka
 LINK


3. Babuleńka
LINK 


4. Julie Frost, czyli Zimowa Dama
LINK 


5. Cirilla z Cintry - wersja inspirowana grą
 LINK


6. Triss Merigold - moje wyobrażenie


7. Leśna nimfa - driada



8. Lady Striga
LINK 


9. Śpiąca Królewna
 LINK


10. Góralka
LINK 


11. Hermiona Granger
LINK 


12. Alp - wampirzyca
 LINK


13. Bella - "Piękna i Bestia"
 LINK


14. Irma Lair - "The Witch"


Tutaj z przykrością stwierdziłam, że stylizacji w roku 2015 wyszło o dziesięć mniej niż w roku poprzednim. To jednak o niczym nie świadczy, biorę się porządnie do pracy.

Mam już pomysły na co najmniej trzy nowe stylizacje + planuję odświeżenie jednej ze starszych.
W jednym z projektów, mam nadzieję na czynną pomoc mojego lubego - także, jak widzicie - wprowadzam pewne nowości i nowe twarze.

No nic, rok 2015 podsumowany, teraz czas na wypełnianie kartek 2016, by za rok było co wspominać... :)

Do rychłego zobaczenia kochani!


/Rose.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania - komentować może każdy! :)