piątek, 15 stycznia 2016

3 manicure idealne na zimę 2015/2016

Witam Was Kochani w Nowym Roku!
Miałam dosyć długą przerwę w pisaniu spowodowaną m.in. wyjazdem do Austrii, szkołą itp...
Cóż, powodów było wiele. Ale jestem już z Wami i zamierzam nadrobić zaległości, więc na dzień dobry witam Was postem, w którym rolę główną grać będą...


Zapraszam więc dalej, pokażę Wam trzy łatwe w wykonaniu zdobienia, które są jak najbardziej na topie.



1. Błękitna panterka


Czyli połączenie przygaszonego błękitu z super modnym w tym sezonie kolorem nude. Całości dopełnia błękitna panterka na palcu wskazującym.


2. Połowiczny dotticure


Białe kropeczki na czarnym tle na połowie paznokcia, czarny pasek wykończony srebrem.
Efekt połowicznego mani uzyskałam dzięki pomocy zwykłej taśmy bezbarwnej. Polecam spróbować ;)
W tle widzicie stronę z książki "Bastion" autorstwa S. Kinga. Cegła ogromna (ponad 1000 stron), ale niesamowicie wciągająca. Również polecam!


3. Nudowa syrenka, czyli gwóźdź programu


Manicure absolutnie idealny na tegoroczną zimę. Dwa w jednym, czyli modny kolor nude w połączeniu z pyłkiem syrenką, który robi furorę na YT i forach internetowych. Ja wpadłam na niego czas jakiś temu, podczas praktyk zawodowych, odbywanych w salonie kosmetycznym.
Nadaje zdobieniu niesamowity kolor i błysk, Wasze codzienne mani zmieni nie do poznania! 
Nie jest drogi, a bardzo wydajny, więc myślę, że warto się w niego zaopatrzyć.

W jednym z następnych postów pokażę Wam manicure, który w tej chwili mam na sobie - piękną czarną syrenkę. Efekt cudowny :)

Kochani, tyle to na dziś. Jednak przygotujcie się na następne posty w najbliższym czasie - dopiero nabieram tempa! W niedalekiej przyszłości czekają nas dwa podsumowania roku 2015, parę słów na temat oczyszczania skóry twarzy oraz nowości kosmetyczne.

Do zobaczenia!


/Rose.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania - komentować może każdy! :)